sobota, 7. marec 2020

ASTRONAVT V VESOLJU

Dolgo, preeeedoooolgo nisem sodelovala na nobenem izzivu Craft-alnice. To pa zato, ker si preprosto nisem vzela časa za ustvarjanje. Vse drugo mi je postalo pomembnejše od tega, kar me sprošča. Sizzix pa je le sameval na pisalni mizi. Ko sem sebi končno rekla NE, je moj delovni kotiček spet postal kraj, kamor si pridem vsakodnevno zbistrit glavo in kar je najpomembnejše, preprosto uživat.

Svoj izdelek prijavljam na  Izziv #255: Okroglo.

3 komentarji:

  1. Čudovita okrogla veseoljska voščilnica.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Taprava fantovska voščilnica - hvala, ker jo deliš z nami v CRAFT-alnici :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem prav vesela, da smo te zbezale k ustvarjanju! Hvala, ker si se s krasnim vesoljčkom pridružila CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši