nedelja, 1. marec 2020

NOV ZAČETEK

Ponovno LEPO POZDRAVLJENI vsi, ki spremljate moj blog.


Ko sedaj gledam svoje prve izdelke.. ja, bili so začetki in temu primerni tudi izdelki. Lahko pa rečem, da sem ponosna na vsakega, ki je nastal v tistem času, saj me je vsak izdelek nekaj naučil. Ker pa sem po vseh teh letih popolnoma spremenila svoj slog ustvarjanja, sem se odločila, da začnem na novo.



Da bi postala prepoznavna v svoji panogi, sem se najprej ta teden popolnoma posvetila oblikovanju svoje blagovne znamke. Sama sem si skreirala logotip in osnutek za izdelavo vizitk. 





Na novo sem ustvarila tudi stran na Facebooku: Ustvarjalnica Erika, kjer bom vsakodnevno objavljala nove izdelke, ki jih bom izdelala ter si posodobila svojo staro spletno stran Ustvarjalnica Erika




Da sem lahko vse to opravila nemoteno, gre največja zahvala pri tem mojemu možu, saj me je pri tem neomajno podpiral in namesto mene opravil marsikatero delo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar